Globo Tours

Inspirativna putovanja, avio karte i osmeh.

Dubravka Pivarski je nedavno proslavila 10. rođendan u svetu privatnog biznisa. Isti osmeh na licu imala je i pre deceniju kada je otvorila svoju turističku agenciju. Za posao u turizmu se školovala i radila ono što voli, ali za druge. Predanost i ljubaznost sa kojima je obavljala radne zadatke, doneli su joj hrabrost i znanje da otvori svoju agenciju, ali i da obezbedi prve klijente.

Kako ste došli do ideje, a posebno do odluke da pokrenete sopstveni posao?

Želela sam da radim ono što volim i za šta sam se školovala. Prvobitno sam radila u drugim agencijama, ali mi to nije dovoljno ispunjavalo i zadovoljavalo. Velika podrška, za pokretanje svog biznisa, je bila moja porodica, najviše majka koja mi je jednom rečenicom dala vetar u leđa.

Kakav odnos prema toj odluci je imalo Vaše okruženje?

Imala sam i imam i dalje veliku podršku. Mnogi su smatrali da je trebalo i ranije da se upustim u ove vode.

Dubravka Pivarski (foto: privatna arhiva)

Čime ste se vodili: originalnošću ili željom da radite nešto što volite?

Željom da radim ono što volim, ali se i dalje trudim da po nečemu budem drugačija.

Na koja ste morali da pokucate u procesu pokretanja posla?

Sam proces nije bio naročito komplikovan i zahtevan. Odlazak u APR i dobar pristup zaposlenih su mi omogućili da brzo i lako uradim sve ono što je potrebno za pokretanje svog posla.

Iz kojih izvora ste obezbedili sredstva za početak?

Pomoć, u svakom smislu, su mi dali moji roditelji. U početku je najveći motiv bio da zaradim toliko da pokrijem troškove kako ne bih morala da tražim novčanu pomoć od njih. Uspela sam u tome vrlo brzo.

Šta je donelo najviše muka kada je sopstveni posao u pitanju?

Činjenica da nemam više onoliko slobodnog vremena za prijatelje, druženja i sl. U poslovnom smislu večita “borba” da imam što više zadovoljnih klijenata koji u mene/nas imaju poverenja.

Da li je, činjenica da ste žena, otežavala probijanje u poslu?

Nije. Ipak, smatram da je rad u turizmu lakši muškarcima nego ženama.

Šta je bilo najlakše?

Zauzeti svoje mesto i početi sa radom.

Na koji način ste došli do prvih klijenata?

Sami su došli kada su čuli da sam sama pokrenula svoj posao, jer su me znali sa prethodnih radnih mesta.

Kakvo je Zrenjanin tržište za ono što Vi nudite?

Svaka turistička sezona pokaže da stanovnici naše opštine vole da putuju te shodno tome, Zrenjanin sa okolinom jeste dobro tržište.

Šta je najvažnije da znaju žene koje planiraju da se upuste u sopstveni biznis?

Da slede svoje želje, da se potrude da ih ostvare, jer mislim da ne postoji lepši posao od onog koji voliš da radiš i u kom se dobro snalaziš.

Ovaj sadržaj je sufinansiran iz Budžeta Grada Zrenjanina.

Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove Grada Zrenjanina, koji je dodelio sredstva.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI...