Razno

Kampanja „Trka za šume“ u Zrenjanin donosi 2 hiljade stabala

"Jedan trkač - jedno drvo" je moto kamanje.

U okviru kampanje „Trka za šume“ danas je u Zrenjaninu potpisan Memorandum o saradnji. Memorandum su potpisali Grad Zrenjanin, predstavnici Fondacije Ana i Vlade Divac, direktor Schneider Electric Serbia Business Run-a i predstavnici JP Vojvodinašume.

Cilj kampanje je da se u naredne 4 godine, širom Srbije, posadi oko 100 hiljada novih stabala. Zrenjanin je prvi grad, nakon Beograda, u kome se ova kampanja sprovodi.

U seriju Serbia Business Run trka, uključilo se hiljadu kompanija i 15 hiljada zaposlenih. Svi oni, povezani su sportom, ali i brigom o životnoj sredini.

Trči se u Novom Sadu, Beogradu, Nišu i Subotici, ali u ovoj „Trci za šume“ mogu da učestvuju svi gradovi i sve društveno odgovorne i ekološki osvešćene kompanije.

Ove kompanije imaće mogućnost kupovine sadnica putem sajta serbiabusinessrun.com a pojedinci putem SMS-a. Sve kupljene sadnice biće posađene na unapred dogovorenoj lokaciji, odabranoj u saradnji sa JP Vojvodinašume, od kojih će sadnice biti i nabavljene. Na kraju same kampanje biće proglašen pobednik – kompanija koja je kupila najveći broj sadnica i time doprinela izgradnji pluća naše zemlje.

Prva trka u okviru Schneider Electric Serbia Business Run-a na programu je 6. aprila u Novom Sadu.

Ekipa Radija 105 na ovoj trci učestvovaće treću godinu zaredom.

SBR
foto: 105.rs

Povezani članci

Back to top button