Konkurs za zapošljavanje osoba sa invaliditetom u Gradskoj upravi
Grad Zrenjanin raspisao je konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta u Gradskoj upravi radi zapošljavanja osoba sa invaliditetom.
Radno mesto koje se otvara je pozicija referenta u Odseku za poslove pisarnice i prijem stranaka u Odeljenju za opštu upravu Gradske uprave Zrenjanina.
Opis poslova na ovoj poziciji obuhvata prijem, zavođenje i skeniranje transfera i drugih podnesaka, kao i prijem, evidentiranje, skeniranje i razvrstavanje pošte. Pored toga, referent će biti odgovoran za obavljanje poslova naplate administrativnih taksi i naknada platnim karticama putem POS terminala.
Kandidati koji žele da apliciraju za ovo radno mesto moraju da zadovolje određene uslove. To uključuje završenu srednju školu u trajanju od četiri godine, kao što su Gimnazija ili smer pravni tehničar, položen državni stručni ispit i odgovarajuće radno iskustvo u struci. Za višeg referenta potrebno je pet godina radnog iskustva, dok je za referenta dovoljno tri godine radnog iskustva. Takođe, neophodne su i odgovarajuće kompetencije za obavljanje poslova na radnom mestu.