Oglašavanje na radiju

Radio je veoma zahvalan medij za oglašavanje, jer slušalac može da ga sluša dok radi nešto drugo. Dovoljno je da radio diskretno svira negde u pozadini, i slušalac će vašu reklamu podsvesno čuti čak i tokom popodnevne dremke. Nijedan drugi medij nema mogućnost da do kupca dopre čak i u snu.

Šta treba da znate ako razmišljate o reklami na radiju:

  1. Radio stiže tamo gde se drugi mediji teže probijaju
    Kancelarija. Bašta restorana. Pecanje. Operaciona sala. Čekanje na semaforu. Vikendica. Letnja kuhinja u dvorištu. Zubarska ordinacija.
    Na ovim, ali i svim drugim mestima, radio može da se sluša uz neku drugu aktivnost.
    Hirurg može da sluša radio, ali ne može da operiše i u isto vreme prevrće po Instagramu.
  2. Radio otvara pristup novim kupcima
    U ordinaciji zubara, radio će slušati (i sve reklame uredno čuti) i pacijenti koji kod kuće možda ni nemaju radio prijemnik.
  3. Radio reklama ima neometanu pažnju
    Slušaoci menjaju stanicu zbog loše pesme, ali veoma retko zbog toga što kreću reklame, jer znaju da već posle par minuta ponovo stiže muzika. Zbog toga radio reklama ima neometanu pažnju u svojoj punoj dužini od tridesetak sekundi. To možda nije mnogo, ali na društvenim mrežama imate manje od pola sekunde da privučete pažnju kupca zatrpanog agresivnim reklamama sa svih strana sveta. Televizija o ovome može samo da sanja: kada krenu reklame, kanal se menja iste sekunde.
  4. Produkcija nije skupa
    U svojoj reklami možete imati i simfonijski orkestar, i riku slonova, i žagor dece, i huk talasa, i objavu spikera na aerodromu.
  5. Radio će još dugo vremena biti dominantan izvor zvuka u kolima
    Prosečna starost automobila u Srbiji nije za pohvalu, i FM radio će još godinama biti dominantan izvor zvuka u gradskoj vožnji. To reklami na lokalnoj radio stanici omogućava da vašem kupcu u pravom trenutku sugeriše da je od vas udaljen dva minuta, i da ga bukvalno dovede do vaših vrata.
  6. Ponavljanje je ključ uspeha
    Slušalac mora biti izložen redovnom ponavljanju reklamne poruke unutar dovoljno dugog vremenskog perioda, da bi se ponude iz reklame setio u pravom trenutku (onda kada mu je vaša roba ili usluga potrebna)

Šta vam nudi Radio 105

Oglašavanje u redovnim reklamnim blokovima

Zakon o oglašavanju nas ograničava na 12 minuta reklama u satu, ali u proseku emitujemo
manje reklama: 2 bloka po 4 minuta. Ne želimo da slušaoci izgube strpljenje i promene stanicu, i težimo ka tome da klijentima obezbedimo maksimalne efekte oglašavanja.

Da bismo svim klijentima obezbedili potpuno ravnopravne pozicije u reklamnim blokovima, i pružili im mogućnost da dopru do što većeg broja potencijalnih kupaca, za izradu rasporeda emitovanja reklama koristimo AdMaster, softver koji pažljivo proračunava raspored svakog reklamnog bloka uzimajući u obzir preko 50 različitih parametara. Na našoj stanici, slušalac nikada neće čuti dva reklamna bloka sa identičnim rasporedom, niti dva reklamna spota konkurentskih firmi emitovana jedan iza drugog.

Pažljivim ponavljanjem vaših reklamnih spotova, kod slušalaca podsvesno razvijamo potrebu da im, u trenutku kada im zatreba vaš proizvod ili usluga, naziv vašeg brenda bude prvi na umu.


Oglašavanje sa specijalnim pozicioniranjem

Reklama na početku reklamnog bloka povećava efekat reklamne kampanje, jer slušalac ne može da je ne čuje. Naravno, uz specijalnu poziciju ide i specijalna cena (bez brige, korekcija je manja od procenjenog povećanja efekta oglašavanja). Broj kampanja koje možemo emitovati kao prve u bloku je ograničen.

Sponzorstvo rubrika i emisija, promocije i nagradne igre

Postoji mnogo načina da se približite našim slušaocima kroz specijalne ponude za sponzorstvo izveštaja o saobraćaju i meteorološkim uslovima, odnosno dnevnih ili sedmičnih emisija. Najbolji izbor, ako uzmete u obzir broj spominjanja vašeg brenda i slogana u odnosu na cenu, su veće promocije koje radimo svakih par meseci. Na primer, šaljemo slušaoce na besplatno letovanje, ili jednodnevne izlete. Sve ovakve promocije zvuče odlično, paralelno ih promovišemo u programu i na društvenim mrežama,
uočljive su, i slušaoci ih dugo pamte.

Za sve informacije o oglašavanju na Radiju 105 i Portalu 105.rs, molimo Vas da pozovete (023) 53-53-11 ili (060) 0554581, ili pošaljete email na 105@105.rs.