Semafori u gradu sve više trepću i žmure

Krajem oktobra prošle godine u Zrenjaninu su započeli radovi na postavljanju instlacija i infrastrukture za nov semafora na raskrsnici ulica Obale Sonje Marinković i Obilićeve. Radovi su bili finansirani sredstvima AP Vojvodine, preko dva podneta projekta Grada Zrenjanina, u ukupnom iznosu od 6,5 miliona dinara.

Izvođač radova je bio konzorcijum koji čine preduzeća „Invest-Inženjering” iz Novog Sada i „Selma“ iz Subotice, a predviđeni rok za završetak bio je do kraja godine, u skladu s vremenskim uslovima.

Semafori su urađeni i spremni za rad, ali ni pola godina kasnije, nisu u funkciji, osim trepćućeg žutog svetla. Ti semafori su novi, pa tehnički još uvek „ne postoje“ u svesti vozača i pešaka, ali je u poteklih nekoliko nedelja još semafora u gradu prešlo u režim žutog trepćućeg svetla, ili su – isključeni. Raskrsnica Pupinove i Miletićeve, raskrsnica Pančevačke i Vardarske, raskrsnica Nušićeve i Nikole Pašića, i verovatno još po koja – nisu bezbedne za saobraćaj, iako su neke od najfrekventnijih u gradu.

Nezvanično, firmi koja održava semafore u gradu istekao je ugovor.

Zvaničnih informacija o ovome nema, jer se ni jedna služba povodom ovoga nije oglasila.

Inače, 1969. godine u Zrenjaninu je postavljen prvi semafora, na raskrsnici Miletićeve ulice i Žitnog trga. Tada i Zrenjanin ulazi u red gradova na čijim raskrsnicama saobraćaj počinje da se reguliše semaforima. Danas, semafora ima mnogo više, pa su mnogo podložniji zubu vremena, meteorološkim uslovima, ali i drugim problemima administrativne prirode.