Zabava

„Squid Game“ sezona 2: Globalna popularnost i rekordi na Netflixu

Južnokorejski hit „Squid Game“ nastavlja da pomera granice uspeha. Druga sezona ove serije oborila je sve rekorde na Netflixu i postavila nove standarde kada je u pitanju globalna popularnost. Objavljena 26. decembra 2024. godine, sezona je već u prvoj nedelji zabeležila 480 miliona sati gledanja, što je stavilo seriju na vrh globalne liste najgledanijih sadržaja na ovoj platformi. To je usledilo nakon što je ujedno zauzela prvo mesto u čak 92 zemlje, što je izuzetno postignuće za produkciju sa neengleskog govornog područja.

Druga sezona: Nova igra, novi zapleti

„Squid Game“ je priča koja kombinuje napetost, dramu i društvenu kritiku, a radnja je i dalje usmerena na tajno takmičenje u kojem se 456 učesnika bori u smrtonosnim verzijama korejskih dečjih igara, u pokušaju da osvoje ogromnu nagradu od 45,9 milijardi wona (31,5 miliona dolara). Druga sezona je nadmašila očekivanja. Uz nove likove, neočekivane zaplete i još intenzivniju atmosferu, postavila je nove standarde za uzbuđenja i preokrete, zbog kojih je postala još privlačnija publici širom sveta.

Za mnoge obožavatelje, sezona 2 je uspela da nadmaši i prvu sezonu, koja je bila izuzetno uspešna. U svojoj četvrtoj nedelji emitovanja, prva sezona je ostvarila 448 miliona sati gledanja. S obzirom na to da je druga sezona pretrčala ovu brojku u samo sedam dana, jasno je da serija nastavlja da raste u popularnosti.

Prva sezona: Početak fenomena

Da bismo razumeli uspeh druge sezone, moramo se osvrnuti na to kako je sve počelo. Prva sezona, koja je premijerno prikazana 2021. godine, odmah je postala globalni fenomen. Priča o siromašnim ljudima koji ulaze u brutalne igre da bi pobedili u trci za ogromne novce brzo je zaintrigirala gledaoce. Postavivši pitanje o ljudskoj prirodi i društvenim nejednakostima, „Squid Game“ je dotakao emocije i postavio ogledalo pred publiku širom sveta.

Gledajući tada, mnogi su se pitali kako će serija moći da nastavi sa uspehom. Međutim, 2024. godina je odgovorila na to pitanje sa velikim uzbuđenjem i novim rekordima.

Šta očekivati u trećoj sezoni?

Iako treća sezona još nije objavljena, očekivanja su već visoka. Gledaoci širom sveta nestrpljivo čekaju da saznaju šta će se desiti sa likovima koje su zavoleli ili, u nekim slučajevima, prezirali. Nove igre, kao i nova pravila koja će se primenjivati, obećavaju još više drame, taktika i naravno, iznenađenja.

S obzirom na to da serija nastavlja da izaziva brojne diskusije o društvenim pitanjima i stvarnom svetu, mnogi veruju da će treća sezona doneti još dubokih poruka o ljudskoj prirodi, pravdi i nepravdi.

Ekonomski uspeh: Kako „Squid Game“ menja industriju

Kada je reč o prihodima koje Netflix može da ostvari zahvaljujući seriji, izveštaji sugerišu da bi serija mogla doneti više od 1,5 triliona vona (1,02 milijarde dolara) u profit. Međutim, Netflix je demantovao ovakve tvrdnje, napominjući da je nemoguće precizno proceniti profit samo na osnovu uspeha jedne serije.

Ono što je jasno, jeste da „Squid Game“ nije samo serija koja osvoji gledaoce – ona postavlja nove standarde za industriju zabave. Kao globalni fenomen, serija je dokazala da i produkcije koje nisu na engleskom jeziku mogu da postignu neverovatan uspeh i osvoje svetsku publiku.

Pogledajte trejler:

Možda će vas zanimati: Knjiga „Tiho proleće“ je povezana sa Netflixovom serijom „Problem 3 tela“

Pratite nas i na Instagram i Facebook profilu.

Povezani članci

Back to top button