ePisarnica počela sa radom

Nova elektronska usluga, „ePisarnica“, dostupna je na portalu eUprava, a omogućava građanima i privrednim subjektima da obavljaju više od 2 hiljade različitih poslova sa državom bez potrebe za fizičkim prisustvom na šalterima.
To znači da korisnici mogu da podnesu zahteve, prate tok rešavanja predmeta, preko računara ili telefona, i dobiju rešenja ili druge dokumente elektronskim putem, u svoje eSanduče.
Ključna pogodnost je da korisnici ne moraju da znaju sve detalje o postupku, nadležnosti ili potrebnoj dokumentaciji, jer portal omogućava pretragu usluga po ključnim rečima. Kada uslugu pokrenete, nadležnoj instituciji će proslediti „zahtev“, a ako je potrebno priložiti neki dokument neophodan za odlučivanje, službenik će poslati stranci obaveštenje o tome.
Sva komunikacija i podnošenje dokumenata odvijaju se elektronski, dokumenta stižu u eSanduče koje se dobija prilikom registracije, a korisnici bivaju obavešteni o promenama putem mejla ili SMS poruke.
ePisarnica uz elektronski sertifikat
Da bi koristili ovu uslugu, građani moraju da otvore nalog na portalu eUprava i obezbede digitalnu ličnu kartu, kvalifikovan elektronski sertifikat ili sertifikat na mobilnom telefonu, što se može obaviti u poštama širom Srbije.
Kako da se prijavite za novačnu naknadu za nezaposlene, pročitajte ovde.