Naslovna stranicaŽivotSvet tehnikeYoutube smanjuje broj oglasa

Youtube smanjuje broj oglasa

Ne radujte se prerano...

European Top 44 Airplay chart

Kada budete gledali YouTube na televizoru, primetićete smanjen broj reklama koje prekidaju video koji pratite. Ovo je rezultat YouTube-ove strategije da reklame na televizorima budu manje učestale. Zauzvrat su produžene, zahtevajući od vas da izdržite duže reklamne pauze.

YouTube je započeo testiranje dužih, ali ređih reklamnih pauza u septembru, a sada se ova praksa primenjuje na svim televizorima. Promena donosi ažuriranje tajmera za odbrojavanje u donjem desnom uglu ekrana. On sada jasno pokazuje koliko vam preostaje vremena do kraja celokupne reklamne pauze ili do mogućnosti preskakanja.

Ranije, YouTube je prikazivao informacije o broju reklama tokom pauze u gornjem levom uglu ekrana. Postojao je tajmer za svaku pojedinačnu reklamu. U skladu sa novom frekvencijom reklama, YouTube proširuje prisustvo oglasa u formatu “Shorts” i na televizore. Ovaj format, koji je već prisutan na mobilnim uređajima i vebu, sada će uključivati reklame između “Shorts” videa. NJih možete preskočiti pomoću daljinskog upravljača.

Iako možda niste oduševljeni idejom da gledate reklame između kratkih filmova, ova promena u raspodeli reklama tokom video snimaka može se doživeti pozitivno. Očekuje se da će ovo smanjiti učestalost kratkih prekida tokom dužih video sadržaja. Ove godine, YouTube je fokusiran na unapređenje iskustva gledanja reklama, dodajući neizostavne 30-sekundne reklame u TV aplikaciju koje nije moguće preskočiti. Istovremeno postavlja ograničenja za blokatore oglasa.

Imamo rešenje za vas, pročitajte i kako blokirati YouTube reklame na Android televizoru.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI...

Vreme i kvalitet vazduha

Zrenjanin
overcast clouds
18.3 ° C
18.3 °
17.8 °
93 %
1.7kmh
100 %
Tue
18 °
Wed
22 °
Thu
18 °
Fri
19 °
Sat
23 °