Od 1. novembra EPS ukida rad blagajni u svim poslovnicama

Elektroprivreda Srbije (EPS) donela je odluku koja menja način na koji će građani plaćati račune – od 1. novembra počinje postepeno ukidanje rada blagajni u svim poslovnicama. EPS je ovo najavio kao deo plana za unapređenje efikasnosti i digitalizacije svojih usluga. Ceo proces zatvaranja blagajni trajaće godinu dana, do 30. oktobra 2025. godine, a cilj je da se građani što više okrenu modernim, online metodama plaćanja.
Popust na korišćenje EPS portala
Za one koji se odluče za korišćenje portala ili aplikacije „Uvid u račun“, Elektroprivreda nudi dodatni podsticaj – popust od 30 dinara na sledećem računu. Na ovaj način korisnici izbegavaju troškove provizije koji dolaze sa klasičnim metodama plaćanja. Podaci pokazuju da već 87% građana koristi elektronske usluge, dok je preostalih 13% još uvek verno starom načinu plaćanja – putem blagajni.
Prednosti online plaćanja preko EPS portala:
- Ušteda od 30 dinara na svakom plaćenom računu
- Detaljan pregled potrošnje i uplata za poslednje tri godine
- Jednostavno preuzimanje računa i plaćanje iz udobnosti doma
- Brža i praktičnija usluga dostupna uvek, bez čekanja u redovima
EPS poziva sve korisnike da pređu na digitalne usluge, kako bi izbegli dugotrajna čekanja i dodatne troškove, uz mogućnost lakšeg praćenja računa i potrošnje. Na kraju, ovakav potez smanjuje troškove i olakšava proces za sve strane.
Pročitajte još i: Energetski ugroženi kupci – Kako se prijaviti za sticanje statusa?