Vesna Pivarski se u Zrenjanin doselila iz Inđije. San o sopstvenom frizerskom salonu ostvario se u gradu u kome sada živi, 2015. godine, nakon dosta prakse i u radu za druge poslodavce. Stečeno iskustvo i znanje stalno nadograđuje, usavršava se i trudi se da opravda poverenje svojih mušterija.
Kako ste došli do ideje, a posebno do odluke da pokrenete sopstveni posao?
Ideja o pokretanju sopstvenog posla postojala je još od završetka srednje škole ali nije bila realna. Znala sam da će mi biti potrebne godine rada i iskustva u frizerskom salonu da bih pokrenula svoj posao. Trinaest godina kasnije donela sam odluku da otvorim frizerski salon „Katarina In“.
Kakav odnos prema toj odluci je imalo Vaše okruženje?
Pozitivan odnos i podršku imala sam od porodice i prijatelja.
Čime ste se vodili: originalnošću ili željom da radite nešto što volite?
Vođena sam samo željom da radim posao koji volim. Mislim da bez toga nema uspeha. Osmeh na licu zadovoljne mušterije (klijenta) nema cenu.
Na koja ste morali da pokucate u procesu pokretanja posla?
Nisam morala da kucam na puno vrata, uglavnom sam u saradnji sa knjigovođom vrlo brzo i lako završila proces pokretanja tj. registracije salona.
Iz kojih izvora ste obezbedili sredstva za početak?
Za početak, pokretanje i opremanje salona koristila sam sopstvena sredstva. Nisam koristila nikakva sredstva, niti pomoć od države jer ih u tom trenutku nije ni bilo.
Šta je donelo najviše muka kada je sopstveni posao u pitanju?
Nije bilo muka pri otvaranju salona, ali je bilo straha. Svaki početak je težak, mesec dana brzo prođe, a samim tim i troškovi i obaveze koje morate da platite, bez obzira koliko iskustva, ljubavi i želje za poslom imali.
Da li je, činjenica da ste žena, otežavala probijanje u poslu?
To što sam žena mi nije otežalo probijanje u poslu, usavršavam se i radim na sebi.
Šta je bilo najlakše?
Najlakše je frizirati, raditi sa ljudima nije uvek lako ali je svakako zanimljivo.
Na koji način ste došli do prvih klijenata?
U mom poslu je preporuka najbolja reklama, tako sam i došla do prvih klijenata, a pomogle su i društvene mreže.
Kakvo je Zrenjanin tržište za ono što Vi nudite?
Zrenjanin je dobro tržište za frizersku delatnost.
Šta je najvažnije da znaju žene koje planiraju da se upuste u sopstveni biznis?
Žene koje žele da se upuste u sopstveni biznis treba da veruju u sebe i to što rade i naravno da istraju u svojim planovima. Nije lako ali nije ni nemoguće.